March 31, 2010

Soccerkids Malaysia


Pernah dengar x pasal soccerkids??? bagi aku daripada tengok AF, Mentor, dan macam2 rancangan yang menyemakkan lagi industri seni sekarang nih baik korang tengok realiti tv macam nih. Aku tengok kat TV3 pasal budak2 soccerkids ni dari pemilihan sampai match akhir lawan Singapore, fuh...'Im proud to be malaysian'. budak2 nih main bukan main lagi. Tak macam Malaysia yang dah matang sekarang nih [matang ker??], main xde hati, semangat xde, yang tau gaya rambut macam ronaldo, kasut macam beckham tapi main macam orang kene tungau. 


Kalau suruh aku turun stadium kat kawasan umah aku pn aku xturun tengok Malaysia, bukan sebab aku xsokong Malaysia. Tapi mutu yang cuba ditonjolkan agak keterlaluan bagi aku. sehingga aku xlalu nak tengok. baik aku tengok citer Jidin tak pun kapten kit..kakakaka.. Dan2 plak kalah time tuh, elok2 je keluar stadium aku terus maki2 agaknya, xpun sebelum keluar tu aku dah maki2 kot siap baling botol kene kat kepala manager, biar sampai putus urat tengkok dia bila kene botol. Tak pun kepala player yang main tuh. Aku tak kejam tapi kalau dah marah bende lembut pun aku buat ganas.kekeke

Sambung balik pasal soccerkids, adakah diaorg ni bila dah besar masuk liga malaysia?? tak pun liga luar negara yang anggap Malaysia ni tak de pape istimewa pn?? boleh plak main liga macam main friendly match diaorg cakap. 

Come on Malaysia, apa sudah jadi, kita dihina teruk macam tu beb. Aku pun tak tau apa la nasib budak2 ni akan datang, diaorg ni dapat tolong Malaysia naik balik ke macam zaman mokthar dahari dulu? tak pun takat hangat2 taik ayam. Kecik2 power besar2 ommak aih punya la teruk?

Papepun xnak komen banyak2 pasal bende nih, masing2 ade otak tuk berfikir.







p/s: Malaysia menang 11-0..Tahniah!


Admin 2




No comments:

Post a Comment