April 14, 2010

Kenal ke x?


Gua ngn member gua pegi jalan2 kat town. Tengah2 jalan2 ternampak kedai VCD baik punyee...Singgah la kejap godek2 walaupun duit poket time tu tinggal 0.0001% je nyawanya. Tetiba terserempak dengan seseorang perempuan. Perempuan tu staring tajam kat gua. gua dah mula perasan tapi langkah dia bukan makin rapat ngan gua..tapi ngn member gua..hampeh!!! baru nak pasang tali pancing kat joran. Member gua pulak muka pucat macam kene sepakan 7 petala langit dari mak dia...perempuan tu tegur dia..(dauz bukan nama sebenar)..

Perempuan:Eh,awak ni Dauz kan?lame x jumpa

Dauz:erm awak ni sape pulak?kita penah jumpa ke?

Perempuan:buat2 tak kenal pulak?

Dauz:betul saya tak kenal awak..

perempuan:kalau macam tu saya salah orang la ni

Dauz:mungkin.tapi mengapa yea?

Perempuan:muka awak seiras bekas x boyfrend saya dulu

Dauz:oh..yea ke?so masih couple dengan jeff lagi ke?

Perempuan:yup..mana tahu ni..?

Dauz:eh..tak,tak...(terus bla dari situ)

Gua:????? (follow je xbnyak tanya)

No comments:

Post a Comment