April 15, 2010

Pantai 1

"Boring shial ari ni!" kata budak Jabatan Agama Islam Melaka kepada gua yang dah sememangnya beliau menunjukkan perasaan tidak puas ati terhadap kelambatan mamak memberi air minuman kepada kami time makan malam semalam.

"So?? lu nak kita buat ape ha malam-malam macam nih??" budak Kedah pula mencelah sambil check kot2 ade notify baru yang masuk dalam web buku muka beliau.

"Jom pegi pantai" suara ganas dari budak johor.

Cibai idea nih, gua xsuka. perkara yang paling malas gua nak buat selain melukis poster untuk anti dadah dan mencungkil tabung adik gua yang kosong. mood gua time tuh memang xde. dalam ati gua nak lepak dirumah malam ni walaupun macam xremaja.gua peduli hape.

"Korang pegi la, gua malas!" gua jerit sambil syncronize kan suara dan pegerakan gua.

"Ala bro, jom la bai..tetiba malas ape hangin lu bro?" budak johor membebel.

Dem it, terpaksa jugak gua pegi walaupun gua dah bubuh gam 3 saat kat badan gua ni sebab xnak keluar. Ini semua sebab member punya pasal. 

Nanti gua sambung lagi...ngantok.

No comments:

Post a Comment