October 16, 2010

Car Rock

Lu org tau ke karok tu ape? kalau xtau mybe lu orang datang dari sempadan siam xpun sempadan mulukut daerah kombojia. Ni kes semalam lah. member gua ajak gua pg karok. gua rasa cun gua follow la. 

gua sedap layan jiwa dengan kapchai gua kasi member gua heading jalan. Rasa macam pegi disneyland! lepas tu gua mula terbayang heliza af tengah buat apa sekarang ni. kenapa dia xantar msej gua malam ni mcm selalu.


Zasssss! kapchai gua sangkut lubang. nasib baik gua guna enjin vtec untuk balance kn kapchai ni. eh mana member heading td...haram, hilang. Gua port bahu jalan. hampa kene tinggal. 'jauh lagi ni, msti makhluk tu tunggu gua." detik usus gua.

vibrate ttiba berdengung kat kocek. oh! heliza msej gua. gua terus bukak msej.

"bro, kitaorg dah sampai ikut shortcut td".

Argggghhhhh!

No comments:

Post a Comment