November 21, 2010

Pekara-pekara yang gua nak buat tapi x dapat buat...

1.   
Gua nak buat....
Study kaw-kaw selama 12 jam terus menerus.
Tapi x dapat buat sebab....
Baru 15 minit study member gua melalak "perghhhh...study sialllll"


2.
Gua nak buat....
lepak kat simpang pulai sambil pewit-pewit awek cun
Tapi x dapat buat sebab....
baru nak lepak mak gua kol suh balik makan nasi.

3.   
Gua nak buat....
bukak FB dengan perasaan nak kutuk & maki orang 
TAPI x dapat buat sebab....
member gua dah pedajal masuk FB gua dulu. pastu tulis "Aku gersang".

4.   
Gua nak buat....
bukak friendster sebab nak bagitau gua seorang yang HENSEM. pasti xde sapa pangkah gua. 
TAPI x dapat buat sebab....
gua lupa password......

5.
Gua nak buat....
nak ayat lecturer supaya dapat markah tinggi sem ni
TAPI x dapat buat sebab....
belum gua buat dah ada budak ayat dulu.

6.
Gua nak buat....
bomohkan Arsenal supaya menang tiap-tiap perlawanan
TAPI x dapat buat sebab....
belum bomohkan Arsenal dah kalah 3 game..

7.   
Gua nak buat....
kutuk kaw-kaw peminat man u bila team diaorang kalah
TAPI x dapat buat sebab....
man u xpernah kalah

8.
Gua nak buat....
angkat sorang budak yang gua xpuas ati lepas tu letak tengah-tengah jalan. then langgar ramai-ramai sampai dia sedar orang xsuka dia.
TAPI x dapat buat sebab....
dia anak orang....

9.
Gua nak buat....
main boling pastu strike semua sampai xde satu pun pin yang tinggal...
TAPI x dapat buat sebab....
bila gua lontar bola boling mesti kebelakang

10.
Gua nak buat....
menjadi seorang yang NOOB dalam game DOTA..
TAPI x dapat buat sebab....
belum main lagi orang lain dah kata gua PRO...


Tinggal satu paper lagi ni. Gua tengok buku pun rasa nak bakar..

No comments:

Post a Comment